دسته بندی محصولات
پشتیبانی 24 ساعته

09121710852

در همه مناطق

حمل و نقل رایگان

ورود / ثبت نام

ثبت نام

بازیابی رمز عبور

رمز جدید

قبل از خرید بدانید (پرسش‌های متداول)

ضمانت ۱۰ روزه آیس موبایل به چه شکل است؟

تمامی محصولات آیس موبایل دارای گارانتی اصلی و شرکتی هستند و بابت سلامت و اصالت کالا خیالتون راحت باشه. تمامی آیفون‌های کارکرد آیس موبایل، از لحاظ سلامت ظاهری و سلامت عملکرد توسط تیم فنی فروشگاه تست شده اند و دارای ۱۰ روز مهلت تست میباشد و ۱۰ روز ضمانت تعویض آیس موبایل روی آیفون‌های کارکرد فروشگاه وجود داره. 

بعد از خرید، محصول چند روزه به دستم میرسه؟

تمامی محصولات فروشگاه، تا حداکثر ۴۸ ساعت کاری، آماده‌ی ارسال خواهد شد و از طریق تیپاکس و یا پست،‌ برای شما ارسال خواهد شد و کد رهگیری مرسوله در اختیارتان قرار خواهد گرفت

شرایط مرجوعی کالا چیست؟
  • تمامی محصولات نو و آکبند، ۷ روز مهلت مرجوعی دارند و قبل از درخواست برای مرجوعی با پشتیبانی آیس موبایل در تماس باشید
  • هنگام مرجوعی کالا، حتما باید کالا را به همراه مخلفات جانبی و باکس محصول ارسال کنید
  • درصورتی‌که کالا دارای ایراد ظاهری باشد، تا یک ساعت پس از دریافت کالا می‌توانید مشکل را بررسی و به پشتیبانی آیس موبایل اطلاع بدهید
  • از درج هر گونه برچسب یا نوشته‌ روی کارتن یا جعبه اصلی کالا خودداری کنید
  • در صورت ارسال کالای مرجوعی تا نهایتا ۷۲ ساعت، نتیجه‌ی بررسی به شما اعلام خواهد شد
  • در صورت تایید مرجوعی، با هماهنگی با پشتیبانی آیس موبایل، عودت وجه و یا سفارش جدید شما از طریق پشتیبانی هماهنگ خواهد شد و در بازه‌ی  ۲۴ الی ۴۸ ساعت، بازگشت وجه انجام میشود
آیفون‌هایی که تهیه میکنیم اکتیو هستند یا نات اکتیو؟
  • تمامی آیفون‌های آکبند موجود در فروشگاه، در قسمت توضیحات محصولات، مشخصاتی اعم از نات اکتیو بودن، اکتیو بودن، ریپک بودن و ... به همراه سری سریال نامبر گوشی ذکر میشوند تا شما انتخابی درست و دقیق در خصوص خریدتون داشته باشید.
چطوری با پشتیبانی آیس موبایل ارتباط بگیریم؟

شما میتوانید از طریق تلفن همراه موجود در سایت در بخش تماس با ما، پیج اینستاگرام و واتس اپ، با پشتیبانی ارتباط بگیرید و مشاوره خرید دریافت کنید و با کمک کارشناسان مجموعه سفارشتون رو ثبت کنید.

روند معاوضه موبایل به چه شکل است؟

در قسمت معاوضه موبایل (آیفون به آیفون و یا اندروید به آیفون)، شما باید فرم مشخصات تلفن همراه خود را پر کنید که شامل مشخصات گوشیتون، سلامت ظاهری، سلامت باتری، توضیحات در خصوص لوازم همراه محصول در باکس گوشی و ... است.

آیفونی که میخواید تهیه کنید رو انتخاب میکنید و کارشناسان مجموعه با شما تماس میگیرند تا هماهنگی های لازم جهت ارسال تلفن‌همراه شما صورت بگیرد.

موارد مربوط به نتیجه تست گوشی کارکرد شما حداکثر تا ۴۸ ساعت به شما اعلام میگردد و گوشی درخواستی شما طی روند خرید مجموعه، به دست شما خواهد رسید.

لازم به ذکر است جهت معاوضه، خرید و ثبت سفارش همواره میتوانید به صورت حضوری از شعبه حضوری فروشگاه اقدام کنید.

سبد خرید
سفر درون آیس موبایل   تخفیف ویژه تا %25  18 تا 31 اردیبهشت
0 مقایسه
0 علاقه مندی ها
0 موارد محصول
فهرست